kenalidiri

AHMADHANIFABDHALIM

penganggur/pelajar
GRAVITI SITUASI - bangun pagi, bila body mula beraksi, selagi kaki terpacak atas bumi, setiap gerak geri harus dinterpretasi, membawa suka atau duka, membuah tawa atau hiba, menatijah sorga atau neraka. Hidup akan terus ku pandu walau dilanda pilu, walau dihambat sayu, walau diamok syahdu, walau ditebak peluru, walau dilontar batu.
1 4 3
notakaki



**************************************************
************* dalam pembikinan ! *************
**************************************************

bal akhiratu khairun wa abqa
20.1.11

1.....
.......2......
...............3...........
3 KALI!

Pepatah klasik Melayu ada menyebut, 'jangan biarkan pisang berbuah dua kali'. Sekali tertipu atau kerugian jangan kasi terkena lagi pada masa akan datang.Tapi bayangkan kekawan kalau 3 kali. Ulang suara, 3kali.

gambar curi! makan la pisang agar pisang tidak bisa berbuah lagi..

Kisahnya bermula di sini. Di hujung titik ini. Bukan yang itu, yang ini.
Hari ni bermula seperti hari-hari biasa. Cuma, mungkin ada satu dua benda yang sedikit menyerabutkan kepala. Meeting malam ni, kemungkinan tak hadir (sudah terbukti), program esok dan lain-lain.

Dan apabila dalam kepala kita ada satu dua perkara yang lebih, lantas kita punya cerebrum akan membuang beberapa memori yang kurang penting. Termasuk satu fakta kurang penting iaitu hensetku ada bawah bantal!
****
Ini bukan kali pertama, tapi kali ketiga sepanjang tiga minggu persekolahan. Dan ajaibnya, kesemua tiga kali henset tertinggal tu jatuh pada hari yang sama\, hari KHAMIS!

KHAMIS minggu pertama
Syukur, memang takde kepentingan sampai takla tercirit nak guna henset

KHAMIS minggu kedua

Yang ni, dahsyat! Sebab hari tu nak pergi Kelate untuk KBM(rujuk bawah
KHAMIS minggu ketiga
Fuh, dunia terus gelap. Sebab hari ni nak confirmkan usrah, meeting, kbm esok, dan nak inform balik lewat. Menyesal 1000cm2.!Balik rumah, ada 5missed calls plus 8sms'. Tahniah :)
10:51:00 PM

Contact

fb icon photo icon1.pngtwitter icon photo icon2.png photo icon3.png


Blogger

Home Yasmin Bulan