kenalidiri

AHMADHANIFABDHALIM

penganggur/pelajar
GRAVITI SITUASI - bangun pagi, bila body mula beraksi, selagi kaki terpacak atas bumi, setiap gerak geri harus dinterpretasi, membawa suka atau duka, membuah tawa atau hiba, menatijah sorga atau neraka. Hidup akan terus ku pandu walau dilanda pilu, walau dihambat sayu, walau diamok syahdu, walau ditebak peluru, walau dilontar batu.
1 4 3
notakaki



**************************************************
************* dalam pembikinan ! *************
**************************************************

bal akhiratu khairun wa abqa
7.2.10

06 FEBRUARI 2010

Ramai yang menanti-nanti-nanti-nanti(orang cakap nanti)-nantikan hujung minggu. Kenapa? itulah masa untuk berehat, masa bersama keluarga dan masa di mana err..tak perlu la buat pape kerja. Nif pun tunggu weekend la. Boleh la rehat sikit... silap, BANYAK! rehat sekejap dari ujian TOV yang tak habes-habes lagi, rehat dari kelas tambahan yang menghujan, tiap-tiap petang dan malam (benci dalam sembunyi) dan macam-macam lagilah..tapi hujung minggu baru ni takde rehat banyak mana pun..

Masa hari khamis ritu, ada kelas tambahan, petang dan juga malam.. Dan lepas kelas malam tu (PQS), ada usrah dalam 2-3jam.. Letihnya, Tuhan aje yang bisa mengungkapinya. Dan malam tu juga, ada program QIAMULLAIL kat sekolah. Walaupun tak terlibat, tapi join la juga. Dah lama tak ber'qiam' jamaie nie.



Pagi jumaat tu, ber'qiam' la juga dari pukul 4.30. then dipendekkan cerita, lepas sarapan semua-semua, sambung pula dengan kelas tambahan PSI. Mati2 ingat boleh relaks hujung minggu. Apa boleh buat. Mujur kelas 2jam setengah aje. Pastu, petangnya pula kena balik kampung, ada kenduri untuk sepupu sulong kesayangan, pergi NEW ZEALAND; sambung belajar..jelez laaaa..

Sabtu juga boleh rehat, tapi rehat tak rehat pun, pagi tu ada program motivasi daripada motivator jemputan dari luar. Petang tu sempat la juga berehat sambil membelek-belek buku.. Last-last ttido..sweeetttt ending..haha =P

.sabar yea, setahun aje.
9:57:00 PM

Contact

fb icon photo icon1.pngtwitter icon photo icon2.png photo icon3.png


Blogger

Home Yasmin Bulan