kenalidiri

AHMADHANIFABDHALIM

penganggur/pelajar
GRAVITI SITUASI - bangun pagi, bila body mula beraksi, selagi kaki terpacak atas bumi, setiap gerak geri harus dinterpretasi, membawa suka atau duka, membuah tawa atau hiba, menatijah sorga atau neraka. Hidup akan terus ku pandu walau dilanda pilu, walau dihambat sayu, walau diamok syahdu, walau ditebak peluru, walau dilontar batu.
1 4 3
notakaki



**************************************************
************* dalam pembikinan ! *************
**************************************************

bal akhiratu khairun wa abqa
1.1.10

01 JANUARY 2010

Tahun baru dah tiba, mase untuk menanam azam baru. Tapi azam 2009 yang lama, hasilnya sudah dapat dituai ke? Entah la, tapi konklusinya, tak semua yang dihajati dikecapi. Kecewa? Mungkin sedikit saja. Sekarang masa untuk terus melangkah maju dan gagah ke hadapan. Tanpa perlu sedikit pun menoleh ke belakang. Cuma segala kenangan jangan dilupakan, jadikanlah pengiktibaran. Betul kan? =)

Eh, dah tiba tahun baru nie, dekad baru nie, takde azam baru kea? Aah, ade.. Tentu sekali ada, lagi-lagilah diri ni sudah menjajak kaki ke tingkatan lima. Mesti banyak impian, azam, harapan yang tak terduga. Tapi belum tiba masanya untuk dicoretkan di sini. Biasanya, anually saya akan list down azam-azam baru. Tapi senarai tu mesti ditapis dan diulang-tapis bagi mengelakkan tertanam azam yang bukan-bukan atau mungkin fantasi yang berlebihan.

Yelah, walau apapun, bergembiralah dengan menjelmanya tahun baru. Bagi hanif, banyak yang perlu dibuat sepanjang tahun 2010 nie. Buku-buku form5 yang tak habis baca lagi, perlu disegerakan habis bacanya selekas mungkin. Akhir kata, Happy New Year..!!!!




.its show time.
10:55:00 PM

Contact

fb icon photo icon1.pngtwitter icon photo icon2.png photo icon3.png


Blogger

Home Yasmin Bulan