kenalidiri

AHMADHANIFABDHALIM

penganggur/pelajar
GRAVITI SITUASI - bangun pagi, bila body mula beraksi, selagi kaki terpacak atas bumi, setiap gerak geri harus dinterpretasi, membawa suka atau duka, membuah tawa atau hiba, menatijah sorga atau neraka. Hidup akan terus ku pandu walau dilanda pilu, walau dihambat sayu, walau diamok syahdu, walau ditebak peluru, walau dilontar batu.
1 4 3
notakaki



**************************************************
************* dalam pembikinan ! *************
**************************************************

bal akhiratu khairun wa abqa
6.12.09

06 DISEMBER 2009




Blog,
walaupun kamuu dah bersawang
walaupun dah berbulan tak mengarang
tapi xpernah diri nie lupaka awak
(hahaa, ckp ng blog)
hari ini amat memenatkan
kelas tambahan dah pun bermula
namun aku(untuk rini sje)
belum agy bersedia..ha3
dalam kepala nie, cuma
cuma mahu tido saje
tapi apakan daya...
SPM dak f5 2009
dah nak sampai ke
penghujungnya..jadi
jadi seterusnya hanya
tinggal aku, berjuang
mengorbankan masa
menumpukan keringat
kepada cita-cita
impian(atau ex-impian)
hampir kepada semua
rakyat Malaysia(1Malaysia)
straight A's SPM

dear blog,
walaupun penat yang teramat
tapi ada secebis gembira
menutup duka, menutup luka
akhirnya aku bersatu semula
ngan kawan-kawan seperjuangan
hahaa,,gembira..aku gembira
sangat best maaa!!bersembang itu dan ini
kena marah masa cikgu
mengajar kat depan..sudah la tu
rini blaja subjek
BAHASA ARAB!
addooii..asyik2 diri nie
yang kena tembak
cikgu(ustazah la) berleter
pasal rambut, muka,baju aku
cakap aku nie nak pg dating??
(ada ke patut)
cakap pasal markah aku teruk
(alamak, second highest tpi teruk juga)
sebab aku nie...
menggatal cari gf
(maen tembak aje)
alahaii, satu kelas gelak
tapi xpela, tetap cool
bukan betooi pun kan??kan??kan?
habes sumer kena...hehee
uztazah tu memang camtu
baek, tapi kuat bakar orang
tapi kelakar maa...syokx33
hehee,papepun
HARI NIE TETAP LAM MEMORI!


.sayang korang sumer kawan. 
J' t'aime bien!
10:12:00 PM

Contact

fb icon photo icon1.pngtwitter icon photo icon2.png photo icon3.png


Blogger

Home Yasmin Bulan