kenalidiri

AHMADHANIFABDHALIM

penganggur/pelajar
GRAVITI SITUASI - bangun pagi, bila body mula beraksi, selagi kaki terpacak atas bumi, setiap gerak geri harus dinterpretasi, membawa suka atau duka, membuah tawa atau hiba, menatijah sorga atau neraka. Hidup akan terus ku pandu walau dilanda pilu, walau dihambat sayu, walau diamok syahdu, walau ditebak peluru, walau dilontar batu.
1 4 3
notakaki



**************************************************
************* dalam pembikinan ! *************
**************************************************

bal akhiratu khairun wa abqa
27.12.09

27 DISEMBER 2009

Semua orang suka hadiah,
namun kalau takde angin,
hujan pun tak,
korang tetiba dapat hadiah,
apa nak kata kan??

Tadi ada postman datang. Terkejut la juga, rasanya bil-bil bayar letrik ke, apa ke, tak kunjung tiba lagi 27 haribulan nie. Jadi, apa lagi, pegi jela jumpa abang postman tu. Hehee, mana la tahu kan, menang cabutan bertuah ke, apa ke.

Terkejut juga bila baca surat tu untuk diriki. Yela, selama nie jarang dapat surat. Lagipun tak adala masuk peraduan apa-apa atau ada kawan pena. So, terus melompat masuk bilik, ambil pisau lipat, buka surat. Alahai, ada gambar, handmade punya. Cantek, sangat cantik. Ada 2 keping gambar. Dan, sepucuk surat.
Dalam tu ada tulis,

Selamat Hari Jadi, sori hadiah lambat sampai!

Nak tergelak aku dibuatnya. Mana taknya kan?? Hari jadi dah lebih sebulan lepas, hadiah baru sampai hari nie..btw, thx to miss sender(mak cik..heh), bagi hadiah. Sangat cantik, satu tu dah tergantung kat dinding bilik! Tahu kamu sangat sibuk dengan SPM. =))


 yang nie 1!

 
yang nie 2!


.harap izzat ada hadiah gak untuk aku dari hong kong dan macau.
6:50:00 PM

Contact

fb icon photo icon1.pngtwitter icon photo icon2.png photo icon3.png


Blogger

Home Yasmin Bulan