kenalidiri

AHMADHANIFABDHALIM

penganggur/pelajar
GRAVITI SITUASI - bangun pagi, bila body mula beraksi, selagi kaki terpacak atas bumi, setiap gerak geri harus dinterpretasi, membawa suka atau duka, membuah tawa atau hiba, menatijah sorga atau neraka. Hidup akan terus ku pandu walau dilanda pilu, walau dihambat sayu, walau diamok syahdu, walau ditebak peluru, walau dilontar batu.
1 4 3
notakaki



**************************************************
************* dalam pembikinan ! *************
**************************************************

bal akhiratu khairun wa abqa
20.11.09

20 NOVEMBER 2009




Dear blog,
semalam sepatutnya aku dah start cuti
tapi malangnya aku tukar fikiran
tak nak la pegi lawatan sekolah umi ak
tak nak, tak nak, tak nak
sebab hari rabu tu, kelab aku set
nak adakan jamuan(ritu dah bbq)
pastu pagi tu, aku dipilih untuk pg hospital
bersama 7orang agy students,
kena dengar taklimat pasal barah@kanser
jadi, pagi2 lagi aku dah bangun
pukul 5, bangun siap2 kemas tempat tido
sempat la qiam ckit2..pastu terus pergi dapur
hari rabu, aku kena paksa bawa keropok
jadi pagi nie nak kena la goreng keropoknya!!

Blog oo blog,
Pepagi lagi hari semalam dah hujan
sejuknya, ya Allah!!terketar aku
terpaksa pegi sekola berbungkus baju sejuk
hehee..pagi tu kami pegi ke taklimat kanser tu
naik 2 buah kereta, kereta cikgu linda ng cikgu safinah!!
Dah sampai tu, ingatkan ramai students
rupanya dewan tu penuh dengan nurse sje
malunya..tapi tahan jea..buat muka selamba
tpi best juga, dapat la tahu beberapa perkara
lepas tu, kami dijamu selera, percuma! =P

Blog dear(xpe la),
Lepas tu, kelab kitorang adakan jamuan
best, dapat hadiah!!hehe..sebelum tu
kitorang order pizza...dak2 lain pun ada gak yang order
form 3, form 2..gile2..suka ati jea
tu la artwork kitorang sebelum makan
(appriciation to akram yang suka buat keje sia2)
banyak agy makanan, tapi yelakan
xbaik main2 ng rezeki..
Last sekali sebelum balik sekolah
aku pegi minta signature students
suh diorang sign kat baju aku
sebab tahun depan, aku bukan lagi pengawas
aku xisi borang laaa, tapi tentu best
jadi pelajar bese kan..dah lama xhirup
udara kebebasan!!asyik ade tugas jea
apa-apa pun
SEMALAM TETAP DALAM KENANGAN!



 

.memory is saved.
10:34:00 PM

Contact

fb icon photo icon1.pngtwitter icon photo icon2.png photo icon3.png


Blogger

Home Yasmin Bulan