kenalidiri

AHMADHANIFABDHALIM

penganggur/pelajar
GRAVITI SITUASI - bangun pagi, bila body mula beraksi, selagi kaki terpacak atas bumi, setiap gerak geri harus dinterpretasi, membawa suka atau duka, membuah tawa atau hiba, menatijah sorga atau neraka. Hidup akan terus ku pandu walau dilanda pilu, walau dihambat sayu, walau diamok syahdu, walau ditebak peluru, walau dilontar batu.
1 4 3
notakaki



**************************************************
************* dalam pembikinan ! *************
**************************************************

bal akhiratu khairun wa abqa
20.10.09

20 OKTOBER 2009
BOSAN+ SAKIT!!

Bila bosan membaluti jiwa
dan kesakitan menghantui diri
aku dah tak tahu nak buat apa lgi
thehee..hari nie aku ponteng sekolah
kenapa?entah, aku rase tak mampu
malam semalam aku menangis
aku sakit, sakit yang teramat
aku menaip bukan untuk meraih simpati
cuma mahu meluahkan isi
yang telah terbuku lama di hati
malam semalam begitu menyeksakan
aku hanya mampu melelapkan mata
tatkala subuh hampir menjelma
oh Tuhan, ujian apa yang kau berikan ini?
kata doktor, aku hanya perlu rehat
nanti sakit tu hilang sendiri
doktor kata memang akan sakit
tapi tak lama, cuma 2-3 hari aje
TUHAN!, doktor itu berbohong padaku
setiap saat yang berlalu terasa begitu lama
dengan kesakitan yang tak terkira..


9:23:00 AM

Contact

fb icon photo icon1.pngtwitter icon photo icon2.png photo icon3.png


Blogger

Home Yasmin Bulan