kenalidiri

AHMADHANIFABDHALIM

penganggur/pelajar
GRAVITI SITUASI - bangun pagi, bila body mula beraksi, selagi kaki terpacak atas bumi, setiap gerak geri harus dinterpretasi, membawa suka atau duka, membuah tawa atau hiba, menatijah sorga atau neraka. Hidup akan terus ku pandu walau dilanda pilu, walau dihambat sayu, walau diamok syahdu, walau ditebak peluru, walau dilontar batu.
1 4 3
notakaki



**************************************************
************* dalam pembikinan ! *************
**************************************************

bal akhiratu khairun wa abqa
4.10.09

04 OKTOBER 2009
BARU JEA SAMPAI RUMAH!!



Mood : Letih la weei
Bersua lagi dalam ruangan bisu ini
Maaflah semua, aku tidak mampu
memagari waktu kerana ia sering
berlalu tanpa keinginanku..
Justeru aku hanya mampu berada
di sini hanya ketika perlu..

Sedar tak sedar, sudah hampir 1 minggu
aku tidak menyentuh komputer..masa
senantiasa mencemburuiku..aku tidak pasti
kenapa..aku tidak pernah bermusuhan dengannya
namun ia (masa) terus dan terus berlalu
Sesaat yang berlalu, bererti sesaat ajal
kita kian hampir..gila??TAK..merapu??A'AH YELATU

Aku sibuk...amat-amat sibuk...terutama dalam
1-2minggu nie..AKU AMAT CEMBURU..
cemburu dengan insan-insan yang punya 
waktu namun mensia-siakannya..adakalanya
aku terfikir jika waktu itu boleh dijual-beli,
nescaya akan aku peruntukkan semua duit
raya ku hanya untuk membeli secebis 
XTRA WAKTU...haha..merepekkan

Memang, sepanjang seminggu ini, aku
melalui minggu yang penuh kesibukan..
langsung tiada peluang dan ruang untuk
singgah sebentar di alam maya ini...
ISNIN, aku lupa kenapa..tapi hari tu
aku memang sibuk hari tu..aku terpaksa
skip kelas pagi, pengetua minta bagi
motivasi, kata2 smgt untuk adik2 ksygn
aku kat skola nie yang nak ambik PMR
lama la juga bercakap walaupun spontan
tapi memang best..pastu balik,tido kut
SELASA, pagi ke sekolah aje.. smpai malam
RABU, ade usrah malam
KHAMIS, rini xsekolah..
pagi menjadi penggali kubur
petang meeting pengawas sampai 2jam
balik dah maghrib..malam ada tahlil...
JUMAAT, pagi2 lagi aku kena ke sekolah..
Kenapa? Aku perlu ke selangor(n9 sbnrnye)
untuk program
NADWAH KEPIMPINAN PELAJAR MUSLEH 2009
tadi(ahad, 8.50pm) baru jea sampai rumah dari
Masjid Kuarters KLIA,Nilai Negeri Sembilan..
letih3...nanti la cakap panjang....
10:41:00 PM

Contact

fb icon photo icon1.pngtwitter icon photo icon2.png photo icon3.png


Blogger

Home Yasmin Bulan