kenalidiri

AHMADHANIFABDHALIM

penganggur/pelajar
GRAVITI SITUASI - bangun pagi, bila body mula beraksi, selagi kaki terpacak atas bumi, setiap gerak geri harus dinterpretasi, membawa suka atau duka, membuah tawa atau hiba, menatijah sorga atau neraka. Hidup akan terus ku pandu walau dilanda pilu, walau dihambat sayu, walau diamok syahdu, walau ditebak peluru, walau dilontar batu.
1 4 3
notakaki



**************************************************
************* dalam pembikinan ! *************
**************************************************

bal akhiratu khairun wa abqa
31.8.09

31 OGOS 2009
Semalam ade semacam citer pelik yang berlaku dalam hidup anif..
heehee..tak kisah la kalau nif sorang je yang rase citer nie kelakar.
semalam, mase solat terawih, ade sorang pakcik nie
solat sebalah anif, dalam saf ketiga gitu..umur dalam 40-an..
dari awal lagi anif perasan, pakcik tu pakai kain pelikat
t-shirt berkolar dan ada poket..dan dalam poket tuu
tak payah teka..memang ada
BERUS GIGI terjolor keluar..yang anif pelik dan hairan
sepanjang solat sampai habis witir 3 rakaat, berus gigi tu
tak jatuh2!.pelik betul.tapi yang bestnye, berus gigi tu
warna hijau! macam epal la!!
lepas habis witir, anif tegur laa pakcik tuu..

aku: bawa berus gigi pakcik!!
pakcik: *sengih* a'ah ni hah *dia tunjuk la berus gigi tu* zaman sekarang nie mana ade sangat orang pakai kayu sugi..zaman daa moden..guna la berus gigi
aku: *selamba gelak* a'ah, betul la pakcik
pakcik: sebenarnya pakcik lupa nak tinggalkan kat umah tadi benda nie.
aku: *bengang*



anif rase pelik dan lepas baca doa, pergi macam tu aje..
tiap-tiap hari,macam-macam benda pelik yang berlaku kan
dan semua tu xboleh dijangka..pakcik-pakcik!


11:50:00 AM

Contact

fb icon photo icon1.pngtwitter icon photo icon2.png photo icon3.png


Blogger

Home Yasmin Bulan